شمع های تزیینی


شمع بافت های شمع که برای خارج کردن شمع از قالب نیاز به نیروی محرکه دارند. روش دیگر، انواع مختلف قالب های لاستیکی مانند سیلیکون، پلی اورتان و لاتکس بسیار انعطاف پذیر هستند. در مقایسه با دو قالب دیگر، قالب های پلی اورتان انعطاف پذیر هستند اما نمی توانند به خوبی کشش داشته باشند. همچنین ارزان تر از قالب سیلیکونی است. تنها چیزی که وجود دارد این است که بوی تند دارد که شاید بتواند آن را با شمع شما برطرف کند. برای ساختن شمع از قالب به ابزاری نیاز دارد. به احتمال زیاد شمع مخروطی و ستونی از این نوع قالب ها ساخته می شود. نوع دیگری از حالت شمع ساخته شده از لاستیک، سیلیکون است. به دلیل کیفیت استثنایی که دارد یکی از گران ترین انواع قالب ها به شمار می رود. جایی که هیچ خطی در آن باقی نمی ماند، بسیار منعطف و قابل کشش است و همچنین برای ساختن شمع به هیچ ابزاری نیاز ندارد. نوع دیگر قالب لاستیکی، قالب لاتکس است. معمولاً توسط شمع سازان در مقایسه با انواع دیگر استفاده می شود. حتی شما می توانید با استفاده از لاتکس مایع قالب خانگی لاتکس خود را بسازید. بوم را بر روی یک سازه در خانه خود بکشید. اگرچه این فرآیند مستلزم لایه های زیادی از لاتکس است زیرا به راحتی می تواند درخشندگی خود را از دست بدهد، اما می توانید قالب های متنوع و استثنایی ایجاد کنید. نوع دیگری از قالب هایی که در ساخت شمع استفاده می شود پلاستیک است. گفته می شود پلاستیک ارزان ترین است، اما ممکن است همیشه بهترین گزینه نباشد، همانطور که دیگران ترجیح می دهند. قالب های پلاستیکی مطمئناً به راحتی تمیز می شوند، اما با توجه به طول عمر آن، دوام زیادی ندارند زیرا به راحتی می توان آنها را شکست. می توانید از آب گرم استفاده کنید. صابون برای از بین بردن موم بیش از حد روی آن. آن را آویزان کنید تا خشک شود و قبل از استفاده مجدد مطمئن شوید که کاملا خشک شده است تا حباب های آب روی شمع خود نداشته باشید. این نوع قالب برای افراد مبتدی توصیه می شود، اما اگر سرگرمی شما در شمع سازی راه را برای حرفه تجاری شما هموار کرده است، ارتقاء انواع قالب هایی که استفاده می کنید ضروری است.
شمع های تزیینی

شمع لیوانی عمده


شمع موجود در فروشگاه و آنلاین. شمع معطر شیشه ای زیبای لیموترش زست 1 فیتیله ای ایده آل برای آرایش هر دکور خانه یا فضای اداری. ترکیبی با طراوت از علف لیموترش معطر، مرکبات زنجبیل و گیلاس برای عطری عجیب و نشاط آور. موجود در فروشگاه و آنلاین. شمع معطر سویا رزبری و گلاب 3 فیتیله ای با درب رزگلد. زمان سوختن تا 40 ساعت است. لایه های تمشک آبدار با گلاب لطیف و نت های سبز طراوت آمیزی شده اند تا عطری شیرین و لذیذ داشته باشند. موجود در فروشگاه و آنلاین. مرکبات پر جنب و جوش با ترکیبی از توت های وحشی و چوب رز تا می شوند تا عطری شاد و نیروبخش داشته باشند. همراه با درب طلایی رنگ موجود در فروشگاه و آنلاین. نت های هلو مخملی و مرکبات تازه با چای سیاه معطر و نت های گلی ملایم ترکیب شده اند تا رایحه ای خوشمزه و میوه ای داشته باشند. همراه با درب طلایی رنگ موجود در فروشگاه و آنلاین. شمع معطر ظرف شیشه ای شیرین راکملون شیرین 1 فیتیله ای ایده آل برای آرایش هر دکور خانه یا فضای اداری. سالاد میوه ای آبدار از خربزه شیرین، هلو و موز با رنگ های لطیف گل تقویت شده تا خانه شما را با طراوت پر کند. موجود در فروشگاه و آنلاین. ترکیبی از ادویه های عجیب و غریب با نت های معطر اسطوخودوس و رایحه ای از آناناس در هم تنیده شده است تا عطری تند و جاودانه داشته باشد. همراه با درب رنگی رزگلد.
شمع لیوانی عمده

شمع 40 سالگی


شمع فقط سعی کنید مخلوط کنید و بررسی کنید که آیا بو عرق می کند یا نه. به این ترتیب می توانید رایحه ای منحصر به فرد غیر از موجود در بازار پیدا کنید. حالا مقدار کمی موم را با چند قطره اسانس اضافه کنید. مقدار کمی رایحه بر حسب نیاز. ببینید آیا احتمال دارد طعم و مزه خوب و خوشمزه ای پیدا کند یا خیر. قبل از ایجاد تعدادی شمع، باید یکی را برای آزمایش بسازید. به محض اینکه شمع رایحه درمانی شما آماده شد، آن را به مدت نیم ساعت روشن کنید تا عطر را جذب کند. اگر مطابق سلیقه شماست بقیه را درست کنید. و همچنین، برای رسیدن به سطح کمال، باید مراقب کمیت هر عنصر باشید. برای این منظور دستور العمل های ساخت شمع رایحه درمانی آنلاین واقعا مفید هستند. با کمی تلاش و تلاش می توانید چیزهای زیادی پیدا کنید. به طور مشابه، در مرحله اول ساخت شمع، می توانید برخی از عطرهای موجود را امتحان کنید و آن را با انواع کمی متفاوت از مواد ترکیب کنید تا اثر تقویت کنندگی آن را که مردم واقعاً دوست دارند، داشته باشید. ساخت شمع آروماتراپی ممکن است دشوار به نظر نرسد، اما تولید رایحه های مختلف کمی مشکل است و مدیریت آن کمی زمان می برد. با این حال، با کمی تلاش می توانید آن را یاد بگیرید.
شمع 40 سالگی

شمع ولنتاین


شمع فضای بیرونی خانه شما اولین برداشت شما برای کسانی است که از خانه شما بازدید می کنند. در حالی که طبیعت از قبل با نور طبیعی زیبای خود فضای بیرونی خانه شما را زیبا می کند، فانوس های شمعی مصنوعی روشن و زیبای آویزان در فضای باز در ساعات عصر و صبح به زیبایی آن می افزایند. این وسایل تزیینی نورپردازی می توانند باغ، پیاده رو، استخر یا پاسیو شما را کاملاً روشن و روشن کنند. هنگامی که مهمانان و بازدیدکنندگان خانه شما این فانوس های زیبا را پیدا می کنند، با جلوه ظریف و در عین حال جذاب آنها مسحور می شوند. در این مقاله پیش رو، با پنج فانوس شمعی زیبا در فضای باز آشنا خواهیم شد که می توانند دوستان، بازدیدکنندگان و اعضای خانواده شما را مسحور کنند و جلوه ای روشن کنند. با وزن تنها 0.70 پوند، می توانید این فانوس های بریده شده دلربا را برای یک میز جادویی کنار هم بچینید، یا مسیر پیاده روی باغ خود را با نور و رنگ رقص بپوشانید. با ابعاد: 4 1/8 اینچ x 3 5/8 اینچ x 10 1/4 اینچ ارتفاع، این فانوس های شمعی مدرن در فضای باز به زیبایی طراحی و با استفاده از موادی مانند قاب فلزی با شیشه کهربایی رنگ ساخته شده اند. اگر به دنبال جرقه زدن هاله ای از جادوی مراکش هستید، این فانوس های شمعی آویزان در فضای باز را آویزان کنید. وقتی این فانوس ها را بیرون از خانه تان آویزان می کنید، نور شمع از میان پانل های طرح دار شیشه ای کهربایی فشرده می تابد، بنابراین این لامپ زیبا و شیک به نظر می رسد که گنجینه مناسب برای قصر سلطان است. این فانوس با وزن تنها 2.00 پوند، با پانل های فلزی و شیشه ای ساخته شده است و دارای ابعاد 6 3/4 اینچ قطر x 23 اینچ ارتفاع است. چه چیزی می تواند زیبایی خانه شما در فضای باز را بهتر از یک فانوس فانوس دریایی زیبا با رنگ آبی آکوامارین تعریف کند؟ این لهجه نورپردازی جذاب از شمع انتخابی شما استقبال می کند و می توانید آن را آویزان کنید یا در بالای میز خود قرار دهید. این فانوس با وزن تنها 1.00 پوند، دارای ابعاد 4.50 اینچ W x 8.25 اینچ H x 5.25 اینچ است و با استفاده از موادی مانند شیشه آهنی ساخته شده است. این فانوس شمعی آهنی سیاه و سفید زیبا، منظره ای از نور شمع ساده می سازد، در حالی که پنل های شیشه ای قوسی آن که نمای واضحی از فضای داخلی این فانوس بزرگ را ارائه می دهد، طراحی مدالیون برش خورده آن را برجسته می کند. وزن فقط 5. 80 پوند و با شیشه آهنی ساخته شده است، این فانوس دارای یک حلقه آویز در بالا است و دارای ابعاد 7.50 اینچ W x 18.00 اینچ H x 7.63 اینچ L، ارتفاع 20 اینچ با دسته است. مشابه نسخه بزرگتر، این فانوس شمع کوچک نور شمع را به چیزی واقعاً دیدنی تبدیل می کند. ساخته شده از شیشه آهنی مشکی، الگوی مدالیون برش خورده با پانل های شیشه ای قوسی برجسته شده است که نمای واضحی از فضای داخلی فانوس می دهد. وزن این فانوس فقط 2.80 پوند است، ابعاد این فانوس 5.63 اینچ W x 14.50 اینچ H x 6.00 اینچ L، 16 1/2 اینچ با دسته و دارای یک حلقه آویزان است.
شمع ولنتاین

فروش عمده شمع لیوانی


شمع کشورهایی که در تحلیل منطقه ای گزارش بازار جهانی شمع دارهای چوبی تحت پوشش قرار می گیرند، آمریکا، کانادا و مکزیک در آمریکای شمالی، آلمان، فرانسه، بریتانیا، روسیه، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، هلند، سوئیس، بلژیک و بقیه اروپا هستند. در اروپا، سنگاپور، مالزی، استرالیا، تایلند، اندونزی، فیلیپین، چین، ژاپن، هند، کره جنوبی، بقیه آسیا و اقیانوسیه (APAC) در آسیا و اقیانوسیه (APAC)، عربستان سعودی، امارات، آفریقای جنوبی، مصر ، اسرائیل، بقیه خاورمیانه و آفریقا (MEA) به عنوان بخشی از خاورمیانه و آفریقا (MEA) و آرژانتین، برزیل و بقیه آمریکای جنوبی به عنوان بخشی از آمریکای جنوبی. بررسی اجمالی بازار: این شامل شش بخش، محدوده تحقیق، سازندگان قابل توجه تحت پوشش، قطعات بازار بر اساس نوع، بخش های بازار دارندگان شمع چوب بر اساس کاربرد، اهداف مطالعه، و سال های در نظر گرفته شده است. چشم انداز بازار: در اینجا، مخالفت در بازار جهانی شمع داران چوبی، بر اساس ارزش، درآمد، معاملات، و قطعه ای از پای بر اساس سازمان، نرخ بازار، شرایط نابسامان چشم انداز، و جدیدترین الگوها، تثبیت، توسعه، به دست آوردن، تجزیه می شود. و بخش هایی از صنعت کلی سازمان های برتر. مشخصات تولیدکنندگان: در اینجا، عوامل محرک بازار جهانی شمع دارهای چوبی وابسته به منطقه معاملات، اقلام کلیدی، لبه خالص، درآمد، هزینه و ایجاد در نظر گرفته می شوند. وضعیت بازار و چشم انداز بر اساس منطقه: در این بخش، این گزارش در مورد لبه خالص، معاملات، درآمد، ایجاد، بخشی از صنعت کلی، CAGR و اندازه بازار بر اساس منطقه مورد بررسی قرار می گیرد. در اینجا، بازار جهانی دارندگان شمع چوبی بر اساس مناطق و کشورهایی مانند آمریکای شمالی، اروپا، چین، هند، ژاپن و MEA عمیقاً بررسی می شود. برنامه کاربردی یا کاربر نهایی: این بخش از مطالعه اکتشافی نشان می دهد که چگونه بخش های فوق العاده مشتری نهایی/برنامه کاربردی به بازار جهانی دارندگان شمع چوب اضافه می کنند. پیش بینی بازار: سمت تولید: در این بخش از گزارش، سازندگان به حدس و گمان احترام خلق و خلق، سنجش سازندگان کلیدی و برآورد احترام خلق و خلق بر حسب نوع اشاره کرده اند.
فروش عمده شمع لیوانی